fredag 22 mars 2013

Trevlig Helg


Vill jag önska alla mina besökare, jag är så himla glad att ni tittar in till mig och lämnar så mycket snälla och gulliga kommentarer, tack! Det är så kul när man ser att besökstrafiken ökar på bloggibloggen och att det faktiskt tittar in både gamla bekanta och nya besökare. Så idag blir det en kram till er alla :)

Vad jag ska göra ikväll, här blir det bara fredagsmys för hela slanten. Om andan faller på kan jag ju alltid sticka eller virka någonting för nu är det lite många grejer på gång. Raggsockarna som skulle vara till sportlovet verkar bli en påskpresent istället och så är det en mörkbrun sjal/kort halsduk till mig som har en ett lätt mönster men den är svår att sticka om jag är för trött. Det finns även en mössa med flätor som jag trodde jag skulle sticka förra året men jag använder ju aldrig mössa så den ligger där, men frågan är ju om det inte skulle vara lite skönt på kvällspromenaderna för fy vilket vårväder det är. Men känner jag mig själv rätt så blir det nog att virka en liten påskgrej :)

6 kommentarer:

  1. Härligt med Fredagsmys , önskar dig en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Vårväder? Det har vi inget här vid Sydkusten!
    Önskar dig och dina F en riktigt trevlig helg!
    Puss från Melody!
    Familjen hälsar!

    SvaraRadera
  3. Kikar in o önskar dig en riktigt mysig fredagskväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en trevlig fredagskväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Ha en jättefin helg, det ska bli SOL här efter allt snöande, det ser vi fram emot! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  6. Oj du har lite projekt på gång ;)
    Önskar dig en trevlig lördag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera