onsdag 20 mars 2013

Hundar, Hus Och Hjärtats Längtan

I helgen läste jag klart den andra boken av Lucy Dillon, precis lika härlig som den första. En berättelse om en ung tjej, Juliet som blivit änka. Det är en varm berättelse om henne och hennes familj alla lurviga hundar som hon har hand om på dagarna för att komma ut bland folk som hennes mamma säger. Men där finns även en rörig grannfamilj där den händiga mannen finns som hjälper till med renoveringen av Juliets hus. det här är en mysig bok en riktig feelgood bok tycker jag.

Boken får nästan en 4 av 5 möjliga av mig.

3 kommentarer:

  1. Håller fullständigt med dej om den boken, urmysig. Har du läst hennes hennes första, den är lika mysig, och nu har det kommit ut ytterligare en "Och så levde de lyckliga". Den måste jag också läsa! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Jag måste också läsa den tredje boken, hoppas den är lika mysig, Karin

    SvaraRadera
  3. jag kommer beställa 3 boken från min bokklubb denna månad
    detta är en härlig författarinna

    fick också kompliterat en del serier på bokrean
    så jag är i 7 himmlen smile

    SvaraRadera