måndag 18 mars 2013

Böckerna Har Kommit Och Fina Tävlingar

Å vad kul nu har böckerna kommit som jag beställde häromdagen.
Ser verkligen fram emot att läsa Nessers bok den serien om Barbarotti är ju bara BÄST.
Schulmans försa bok tyckte jag var bra så det är klart jag vill läsa den andra.

Den tredje boken jag köpte har Pennny Vincenzi skrivit och tycker ni om brittiska kärlekshistorior då är hennes böcker perfekta. Den här är tjock, 670 sidor, så den blir bra att läsa på semesterflyget i sommar.

När man sitter och kollar runt på bloggar hittar man alltid en massa trevliga bloggar och ibland en och annan fin tävling :) eller vad tycker ni om de här.



Hittade en "pastellig" tävling på bloggen Lantligt på Svanängen, med fina priser som jag kommer att hålla tummarna för att jag vinner.



Det här fina garnet skulle jag också gärna vinna. Den tävlingen finns hos bloggen Trollgarn.







Den här supersöta kannan skulle jag väldigt gärna vinna till påsk. Tävlingen finns hos  Här är gudagott att vara!

6 kommentarer:

  1. Jamen visst är det kul med alla tävlingar, det är ju bara att hänga på och hålla tummar och tår ;) Den där tjocka boken lät intressant den ska jag kika lite närmare på ;)

    Ha en fin måndag!
    Kram ullis

    SvaraRadera
  2. Jag beställer också från Bokus! Ninni Schulman ligger här hemma i bokhyllan...
    Tävlingar är kul, finns en tävlings gen i mig hihi

    Ha en skön kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för grattishälsningen. 27....ja inte känner jag mig så gammal som rosornas antal kan jag säga.
    Trevliga tävlingar du hittat. Ska nog titta in där också.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Fina tävlingar du nosat upp!
    Men vilka söta små converse du gjort!!!! :)
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Härliga tävlingar du är med i. Jag kniper tummarna för dig :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Alltid roligt att få hem nya böcker att läsa. Jag har inte läst någon av dom. Visst är det kul med utlottningen ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera