onsdag 13 mars 2013

Middagsgäster :)

Å vad jag tycker om att ha gäster att få träffas och umgås med dem man tycker riktigt mycket om. Fick en helt underbart vacker blombukett med vita dubbla tulpaner och ljuslila Fresior, tack snälla för den. Lite mat blev det också under kvällen, grillspett med fisk och grönsaker i ugnen med en kall limesås. Hur jag gjorde grillspetten berättar jag imorgon.


Till dessert hade vi bakat en schweizernötstårta, här är mitt recept till den. Hela tårtan gick inte åt så jag misstänker att någon (inte jag) kommer att äta tårta till frukost i morgon, tårtor brukar inte bli gamla här :)

5 kommentarer:

  1. Så härligt med besök, fina vänner ger livet extra krydda! Underbar bukett! Måste prova ditt recept, ser supersmarrigt ut!=0) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Vilken helt underbar blombukett du fått! Den kan man bli riktigt avundsjuk på...
    Tårtan måste jag prova. Låter som att det är en riktig goding.
    Ha det så gott!
    Yvonne

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul med gäster. Tårtan ser underbart god ut, den måste testas här! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Mmmm, mysigt med gäster mitt i veckan dessutom :) Jättevackra blommor!

    Ha en fin torsdag! kram Anna

    SvaraRadera