onsdag 23 maj 2012

Hatar Fåglar

Positivt idag är ju att kastanjerna blommar underbart fint.

Jag verkligen hatar (jag vet det är ett starkt ord) fåglar! Idag när jag gick hem från jobbet bajsade en eländig fågel på min väska INTE kul alls! Jag har verkligen haft fågelfobi tidigare och visst det är lite bättre nu, men det var nog tur att jag inte var nära den här bajsfågeln, då hade jag inte kunnat svarat för mina handlingar :)

Dagens steg: 8650 (blev tjurig och vägrade gå ut något mer idag)

3 kommentarer:

  1. Ja ha du... Typiskt! Jag har själv måsar som går mig på nerverna. De skitar ner rutorna titt som tätt och jag konstaterar att de inte har någon skönsång alls.

    / VBK

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man skulle kunna skjuta några måsar kanske :)

      Radera
  2. Hej!
    Där ser man, det är flera än jag som inte gillar fåglar. Ha en bra fredagkväll.
    Karin

    SvaraRadera