lördag 5 oktober 2013

E Som I ...


Estrella Grillchips som är mina favoriter på "chipsfronten" får bli mitt bidrag i dagens bokstavs/fotoutmaning hos  Bara Sara och Fröken Foto. Klicka in till dom för att hitta flera bilder och tolkningar på bokstaven E.

Grillchipsen är mina favoriter och på en klar andra plats kommer Pepparchips tätt följt av lättsaltade naturchips. Jag är även sjukt förtjust i OLW ostbågar, så är det med det :) Nu låter det kanske som att jag äter chips varje dag men icke, så år inte fallet men ibland blir det några stycken och det funkar för mig. Det gäller bara att ta kontroll över chipsen så de inte har kontroll över mig, för då går det åt skogen och vågen blir inte glad. Tycker också det är ganska trevligt med några i en skål när det kommer gäster som ett litet tilltugg till en liten välkomstdrink kanske :) Nu ska det lagas middag och ikväll blir det en nyhet så vi får hoppas det blir bra.

Har jag skrivit så här mycket om chips? Jag måste ha blivit tokig :)

9 kommentarer:

  1. Här har chipsen väldigt stor dragningskraft om de ligger i skåpet, tror faktiskt att de kontrollerar mannen här mera än han har kontroll över dem!
    Bäst är att de stannar i affären, men inte för att jag vet hur det går till, men ibland finns det en påse i varukorgen när jag ska betala!
    Önskar er en skön kväll med lagom många chips!
    kram M.E

    SvaraRadera
  2. Och är sitter jag framför datorn med en skål popcorn.
    Ha en fortsatt mysig lördagskväll.

    SvaraRadera
  3. Chips är big no, no för mig, men mina killar äter det gärna o istället för godis. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Här är favoritchipsen vikningchips :) Tack snälla för din fina kommentar om bilden på min dotter.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Här är favoritchipsen vikningchips :) Tack snälla för din fina kommentar om bilden på min dotter.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Min man älskar också grillchips. Jag håller mig till choklad. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Ett inlägg om chips är väl aldrig fel ;) svarar dig även här ang din fråga om ottobre. Det är en mönstertidning, främst kläder, som man kan prenumerera på. Den kan även köpas i affärer som säljer tidningar. Jag gillar den skarpt. Ha en fin dag! Kram carolina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, då ska jag kika efter den Karin

      Radera
  8. Här finns aldrig chips i godisskålen, men choklad! Just nu finns våra sista druvor i skålen! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera