tisdag 22 januari 2013

I Min Låda

Ja så heter fotoutmaningen Vänner emellan hos Edith & Jag den här gången och först fick jag fundera lite på just Låda. Askar, Boxar, Kartonger eller just en Låda vad är skillnaden? Jag fick börja med att fundera lite, det kunde ju inte bli varken tablettask, hattask eller skokartonger. Men så stod plötsligt där här lilla jullådan och en julnalle som jag hade glömt att ställa undan bland julsakerna, i lådan ligger det fina knäck och ischokladformar till nästa jul. Känns det igen att glömma någon julgrej framme? Vill ni se flera bilder på lådor klicka in hos Edith & Jag.

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker låda!
    Japp, här plockas också julsaker bort fortfarande :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Så söt den är lilla nallen och lådan passar ju perfekt till temat :)
    Kram Maria

    SvaraRadera