söndag 6 april 2014


Nya armband som är lite vårigt gula har jag pysslat med idag. Små vanliga träpärlor blev fint och lite knalligt tycker jag. Har också knutig mig ett nytt makraméarmband med vita små pärlor i, det är en av mina favoritsorter att göra. Hur jag gör kan ni se här.

Det vita armbandet har jag köpt på friendhs i Visby och det kommer från MIJA. I och med att det blev ett litet shoppingtips på mitt vita armband har jag lagt till en ny etikett på bloggen idag som får heta just shopping, för visst finns det lite sådant här ibland också. Ha en fin kväll!

6 kommentarer:

  1. Blir lite sugen på att prova på att göra ett makrame armband.
    Tack för tipset.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag du ska göra de blir så fina, ha det bra Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Så fina armband. Det är skoj med makrame. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Vilka söta armband och tack för "receptet" till makramémodellen. Är det något jag är svag för så är det armband, jag tycker det är så fint. Och man blir glad av gult!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga armband!
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  6. Fina armband o gult är såå läckert. Kramisar Tina

    SvaraRadera