torsdag 3 april 2014

Nu Är Det Dags Att Virka Och Pyssla Till Påsk


Ja nu börjar det verkligen dra ihop sig till påsk och visst är det kul med lite påskpyssel. Min tid är inte riktigt som förra påsken men något nytt blir det i helgen. Men titta gärna in på min flik PåskGrejer och kika på mina virkade påsksaker och lite annat påskpyssel.

Den här tokiga kycklingen med spinkiga ben har jag mönster till här.

Den lilla grå haren virkade jag förra året och då var det snö ute och inte en massa blommor :) Mönster finns här.

3 kommentarer:

  1. Så söta små påskdjur Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så söta djur du stickat!

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka söta påskdjur du gjort. Du är så duktig! Jag gillar verkligen det söta "kycklingägget".
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera