lördag 6 april 2013

SmörgåsGifflar Med Oregano


På bloggen innan har jag haft familjens fyllda favoritgifflar och här kommer en variant som jag gör ibland. Använder samma RECEPT men jag smular ner oregano i degen, 2 tsk kan vara lagom. Jättegott om man fyller dom med t.ex. ost eller ost/skinka, men gifflarna passar också jättebra som kuvertbröd till en liten vårbuffé.

Men idag är det solig utflykt som gäller, det är bästa att passa på för snart är helgerna lika med jobb och då finns det inte tid för några utflykter.

2 kommentarer:

  1. Mums ser gott ut!
    Utflykt är inte dumt det heller! ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Oj så gott det lät!! Kan tänka mig dem ljumma o smöret smälter... gott!

    Du bor på Gotland. Så vackert där... jag älskar Gotland! UNDERBARA Ö! Lyckost!

    Stor KRAM Anna

    SvaraRadera