fredag 30 augusti 2013

Virkade Trollet

Idag har jag fått en så fin kommentar av Eva som undrar var beskrivning finns på just mitt virkade troll. Jo, det ska jag berätta, den finns ingenstans alls på bloggen.






Trollet är liksom mitt eget och får så bli tror jag :) Men jag har gjort en virkbeskrivning som jag har nerskriven i min stora anteckningsbok med mina egna virkmönster. Så beskrivningen finns där i tryggt förvar och visst har jag en liten tanke med just den beskrivning.

Så trollet får fortsätta med sina äventyr och vara bloggens ansikte utåt för det är liksom inte riktigt min grej, även om vi ofta har samma frisyr :)

5 kommentarer:

  1. Virkade trollet är för sött! Förstår om du vill ha beskrivningen för dig själv! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Tycker trollet är så mysigt och en del saker måste man bara få behålla för sig själv. Låter sunt. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Klart att man ska få behålla vissa saker för sig själv ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Ja virkade trollet är liksom synonymt med dej så behåll du det mönstret för dig själv. Du delar så flitigt med dig av mycket annat.
    Ha en härlig helg. Kram Anita

    SvaraRadera
  5. Det är klart att du ska behålla ditt fina troll för dej själv. Man måste inte dela allt. Ha det bra!

    SvaraRadera