söndag 11 augusti 2013

Var Är Recepten????

Kommer snart!!!

Blev jätteglad för en kommentar häromdagen där några efterfrågade och undrar var mina recept tagit vägen. OJ vad glad jag blev och det ska väl erkännas att jag suttit väldigt mycket i solstolen de senaste veckorna och inte lagt så jättemycket tid på just att fixa-fota-blogga-recept det tar ju helt klart lite tid och i sommar har det blivit väldigt mycket sallad i olika varianter, ätit ute och grillen har använts. Men idag har jag jobbat och det känns helt konstigt för det var ju några veckor sedan man satt framför den datorn :)

Så nu ska jag väl även kunna fixa till några recept de närmsta dagarna. Först ut ikväll kommer en paj med tomat och parmesanost fyllning inte dum alls :)

3 kommentarer:

  1. Skönt när datorn får stå tillbaka och man njuter av annat, pajreceptet ser jag fram emot. Kram

    SvaraRadera
  2. Recept är alltid välkommet.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Din beskrivning av pajen får det att vattnas i munnen. Klokt att sitta i solstolen när sommaren varit så underbar. Man får ju passa på att suga i sig strålarna och samla energi för kommande behov. Allt gott!

    SvaraRadera