torsdag 13 juni 2013

Fiffig Fryst Fantastisk God Tårta

Här kommer ett fantastiskt bra tårttips.

Jag har bakat tårtor i långa rader nu några kvällar för det ska bli kalas här framöver. Alltså behövde jag en tårta som går att frysa och då passar F favorittårta bäst. Receptet här på min SchweizernötsTårta.

När tårtan sedan har kallnat så har jag packat in dom ordentligt och sedan in i en tom pizzakartong, de är perfekta i storlek :) Kartongerna är kanonbra att bara stapla i frysen. När det sedan blir dags för kalasdagen tar jag bara fram kartongerna på morgonen.

(Har ni inte smakat Dr. Oetkers spenatpizza gör det, den är fantastiskt god)

4 kommentarer:

  1. Smart, tack för tipset! ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Dags att spara pizzakartonger. Tårtan verkar jättegod.

    SvaraRadera
  3. Så fiffigt! Det var ett riktigt bra tips :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Måste vi prova, låter gott!! Kram Monica

    SvaraRadera