lördag 1 juni 2013

Juni Är Här

Redan? Otroligt vad fort tiden springer iväg. Att det är mycket att göra både hemma och på jobbet både för mig och andra är nog inget ovanligt runt den här tiden. Jag hinner inte titta runt och läsa lika mycket hos er andra fina bloggare just nu men jag gillar ju er för det och det verkar vara så för många er också. Det verkar inte heller bara vara jag som har "att göra listor" som ligger i köket för att ingenting ska missas :) Även om det är lite mycket tar jag det lugnt och vet att det ordnar sig och blir bra. Ingen idé att stressa till det man får planera lite mera bara :) Det känns bra att veta att det snart är semester och att vi har en jättespännande resa som väntar.

6 kommentarer:

  1. Jag ska bums gå och byta blad i min tavla. Juni är så vacker. Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå!
      Jag håller med om att den bilden är fin, det är liksom lite mer sommar :)

      Radera
  2. Ja, dom bilderna är ju så fina. Där vi bodde tidigare hade jag en ram där jag bytte bilder varje månad, undrar varför jag slutat med det.

    Undrar vad du virkar, hade det varit jag hade det blivit en grytlapp, men jag tror inte att det är det du gör! Ska bli spännande att se!

    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gissade helt rätt det är ingen grytlapp :) utan någonting som är väldigt aktuellt om några dagar. Karin

      Radera
  3. Jo visst har man mycket nu! Jag har en student som snart nalkas. Hujeda mig hi hi. Men det är mycket kul också.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det kul med så spännande saker på gång, lycka till med ditt kalas, Karin

      Radera