söndag 9 juni 2013

Fotoutmaning I Bröllopens Tecken

Den här gången har fotoutmaningen Vänner emellan helt klart blivit påverkat av gårdagens prinsessbröllop. Temat för utmaningen är Något gammalt - Något nytt - Något lånat - Något blått.  Vill ni se flera bilder på temat klicka in hos Edith & Jag.

Så här tänkte jag "man tager vad man haver" - alltså fick det bli skor i dagens fotoutmaning. Något gammal blev ett par av mina  favoritskor de turkosa, något blått fick bli de blåblommiga och något nytt får bli de marinblå i mocka. Brukar ju inte låna skor så jag fick "låna" några lupiner hos grannen :)

P.S. För er som är intresserade av skor och vill se prinsessan Madeleins skor från bröllopet igår KLICKA HÄR, de är verkligen helt sjukt snygga.

8 kommentarer:

  1. Så många fina skor du har! Passar ju dessutom perfekt till utmaningen ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. härliga skor och kul tolkning. Kram

    SvaraRadera
  3. Synd att du lämnade tillbaka det där paret som du hade lånat av mig, annars hade du
    fått till en fullträff!
    kram
    Kusinen

    SvaraRadera
  4. Fiffigt som få. Fina skor!
    Ha en bra söndag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Trevligt sätt att tolka utmaningen. Fina skor du har. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Fiffiga du!
    Jätte fina skor.
    Kram Kristina

    SvaraRadera