lördag 4 oktober 2014

Hejsan Vänner & Oktober

Hejsan på er och massor av tack och stor kram för supergullig hälsningar. 
Nu är både jag och trollet på benen igen även om ingen av oss direkt springer fram. 
Tänkt på bloggen såklart och när tom sonen sa till att jag måste behålla bloggen så fick jag mig en tankeställare, han är ju inte mitt största " bloggfan" prefic, ni vet nog läget när det i tid och otid bara ska tas en bild till bloggen :-) gärna när mat är klar. 
Bilder från Högklint naturreservat, Gotland.

4 kommentarer:

  1. Kul att höra ifrån dig. Klart du ska blogga. Jag saknar dig i bloggvärlden. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. tusen tack för att du skriver igen. jag läser bloggen men de vackra bilderna varje dag och har saknat den. kul att du skriver igen fortsätt med det. kram k.

    SvaraRadera
  3. Hej igen, skönt att du är på benen. Klart att du ska fortsätta med bloggandet förutsatt att du själv vill.
    Dina foton, recept och härliga handarbeten är så omtyckta.
    Mvh och kram från mig/Anita

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni vad gulliga ni är, kram kram Karin

    SvaraRadera