söndag 12 oktober 2014

Höst för Mig

                                               

Hösten för mig är att se alla skiftande färger i löven och att bara strosa runt och se naturen explodera i färg. Den här hösten har verkligen varit annorlunda för mig, i vanliga fall brukar jag plocka in massor med höst och fylla skålar med kastanjer men i år kan jag inte riktigt böja mig och komma ner till marken så det har blivit en kastanj som jag plockade med tårna :) Men jag är glad i alla fall (och är på bättringsvägen), det är bara att anpassa sig. Inte har det heller blivit mycket bloggande och nu har jag inte ens en egen dator, ja det är verkligen inte alltid på topp men vad gör man? Jo jag lånar en dator bara för att kunna fixa till en bild till fotoutmaningen och då kan jag inte för allt i världen i alla fall få in en bild på vanligt vis utan måste gå via mobilen Vad är det med den tekniska världen???? Inte är jag gnällig egentligen utan man får se det positiv i allt krångel och vara glad för det lilla alltså får det här lilla bilden bli mitt bidrag i fotoutmaningen hos Vänner emellan mera fina höstbilder finns HÄR


13 kommentarer:

  1. Halloj!
    Så härligt att läsa att du är så positiv trots krångel ♥
    Fin bild på höstlöven, själv skall jag ut och kratta ihop
    en massa lönnlöv nu när det är lite uppehåll :O)
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  2. Visst är det fint när naturen visar sig i en symfoni av färger. Tråkigt att du inte är mår bra, jag hoppas att du snart blir bättre. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Usch det låter trist, men fantastiskt att du är så positiv! Och visst är det rätt, för ingenting blir ju bättre av att deppa ihop. Lätt att säga, svårare att utföra dock.
    Ha en fin söndagskväll och önskar dig god bättring!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  4. Blä för teknikkrångel! Men tummen upp för vackra höstbilder :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Det är härligt nog tycker jag att du är tillbaka ;) Trist att du inte är fullt rörlig, har nog missat om du skrivit vad det är som har hänt. Hoppas verkligen att det rättar till sig!
    Önskar dig en fortsatt fin kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Härligt att du är tillbaka i bloggvärlden! Saknat dina positiva inlägg!
    Det låter jobbigt att du fortfarande inte helt återställd efter operationen!
    Plocka kastanjer med tårna har jag aldrig testat, men så länge som man inte har strumpor på sig så kanske det går!
    Fin höstbild!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  7. Jättefin bild du har på utmaningen. Visst är hösten fin i år. Hoppas du mår bättre. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Var rädd om dig och skynda långsamt. Tekniken kan stressa oss en smula, eller ganska mycket. Jag är glad att du löste det så att du kunde vara med. Din bild är finfin o färgerna är ju så otroligt mycket höst!

    Ha en finfin start på veckan - skickar en kram med massor av energi!

    Tatjanis

    SvaraRadera
  9. Tekniskt strul är verkligen det värsta! Men du fick till ett fint inlägg i alla fall!
    Bra kämpat! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  10. Teknik...sånt kan få mig att skrika=))
    Och det är bra att du är på bättringsvägen!
    Visst är hösten vacker med alla färger, det ger energi.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  11. Det blev en vacker bild!
    Krya på dig, hoppas du blir bra snart.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  12. Jag håller med dig. Hösten är underbar.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  13. Fin bild!! Du får krya på dig. Kram Anna

    SvaraRadera