lördag 1 november 2014

November

 
Visbys tak i höstsolen

 
Kan bara som kommentar skriva: Oj, vad det går fort nu. Tycker att tiden bara rusar mot jul och allt vad det innebär, det gör mig egentligen ingenting för jag gillar tiden både inför och under jul. Sedan tycker jag det är trevligt med allt som brukar dyka upp vid den här tiden, så den närmsta tiden brukar det var många middagar och "träffar" av olika sorter för alla vill ju klämma in en gång innan jul. Känner ni igen er? Med kalendrar som redan nu har glögg och julgrejer inbokade. Redan nästa vecka blir kul med två "gåbortkvällar", en långpromendad, och en resa till vår vackra huvudstad inbokad.

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig tid du har framför dig. Visst är julen mysig. Ha en fin dag . Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Visby i höstsol var vackert, och november
    är en bra månad. Mycket roligt som väntar.
    Ha en fin alla helgonshelg
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker bild!! Ja båda är vackra. Jag fick faktiskt tag i en födelsedagskalender med de trycken!! Jag blev så glad :)
    Nu är jag även färdig med min första grytlapp, inspirerad av ditt inlägg och mönster ;)
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du hittade någonting här du ville använda. Karin

      Radera
  4. Ja tiden rusar verkligen iväg. Vill med gärna ha jul :)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker tiden innan jul är ok... Ett julbord är bokat!

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera