fredag 26 april 2013

En Helt Vanlig Fredagskväll, Med En Gräddig Fråga :)

Nu är jag liksom klar med det som ska fixas innan jag kunde ta fredagskväll. Ikväll var jag ruskigt sen från jobbet och då var det verkligen skönt att inte behöva laga mat, gillar ju att laga mat egentligen men ibland är det ju extra gott att bara sätta sig ner och äta. Nu ska jag titta på Let´s Dance och sticka lite på min halsduk.

Jo, och så var det frågan.

Om man tappar en bunke med 1,5 dl vispad grädde i golvet hur mycket grädde har man då i köket????
Jag vet svaret :)

3 kommentarer:

  1. Oj vilken otur att tappa den. Jag kan tänka mig att det blev mycket.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Det känns alltid flera gånger så mycket när man spiller ut något! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Har prövat en gång ....det blev MYCKET
    kram och trevlig helg/Y

    SvaraRadera