fredag 24 augusti 2012

Virkprojektet Går Framåt

Skulle kunna vara en vintermössa till mitt virkade troll, ser lite gulligt ut .

I onsdag berättade jag att jag hade fått en roligt beställning på ett virkprojekt och så här långt har jag kommit. Det har varit mycket räknade med för att få till ett bra mönster, men nu är det bara att virka på.


Dagens steg: 10480 (idag har jag letat nya skor på lunchen, behöver ett par som jag kan ha när jag går till jobbet och på mina lunchpromenader men som också passar att ha inne på jobbet. På något konstigt sätt blir det mycket mera steg på jobbet än vad jag haft innan och det känns i fötterna, nya jobbet har helt klart även stegfördelar = mycket bra)

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt att du hittade till mig!
    Alltid kul med nya bekantskaper..
    Nu hittade jag ju till dig också, ska kika runt lite.
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag blev glad över att du hade lämnat en kommentar hos mig, annars hade jag kanske inte hittat hit. Nu har jag kollat runt en stund och för en riktig amatör när det gäller virkning så fanns det mycket matnyttigt för mig här.
    Du åker rätt in på min Bloglovinlista.
    Trevlig helg,
    Sarah

    SvaraRadera
  3. Hej Ann-Britt och Sarah, vad kul att ni hittade till min blogg också, välkomna tillbaka och trevlig helg Karin

    SvaraRadera