onsdag 29 augusti 2012

Att Virka Lista

Oj, plötsligt har jag en Att Virka Lista. Jag har liksom inte riktigt hunnit med att virka alla idéer som har dykt upp, så nu får det bli att virka på. Det svåra blir nog att bestämma vad jag ska virka först.

1. Victors mikrofon (blir klar ikväll)
- Glassbägare/hållare (jättekul att jag fått en beställning till på en sådan och den här gången ska jag virka snöstjärnor på)
-  Armband av mormorsrutor
- Mobilfodral också av mormorsrutor
- någon form av en liten plånbok
- Afrikanska blommor som ska bli en kudde (dom har jag börjat med så det ligger ett gäng här i en skåle)


- och sedan har jag bestämt att jag ska ha en adventskalender här på bloggen i december och den måste ju planeras lite i förväg :)

Dagens steg: 9600 (trodde långpromenaden var längre men det får vara ok)

3 kommentarer:

  1. Ojoj! Det låter det! Jag ser mycket fram emot kalendern.

    SvaraRadera
  2. Vad kul, du är så välkommen till mig och jag hoppas att adventskalendern blir bra.

    SvaraRadera
  3. Adventskalender? Ska man börja tänka på det redan? Suck vad tiden går...

    SvaraRadera