fredag 1 augusti 2014

Augusti Är Här


Ja det är bara att gilla läget :) Tiden går framåt även när man har semester och det är ju ingenting jag kan göra någonting åt, men visst går alltid de sista dagarna lite extra fort på något vis. Men ännu har jag flera dagar att njuta av och sedan måste det väl bli att titta lite på Medeltidsveckans jippo. Bloggen går på halvfart nu under sommaren och det får så vara för jag är ute hela dagarna och njuter av det fina vädret. För sommaren är ju helt fantastisk eller hur. Jag gillar verkligen att vara i naturen, ta långa promenader, äta gott, göra små utflykter, bada och bara sitta i solen vid havskanten och bara läsa böcker.

4 kommentarer:

  1. Ja så är det, tiden går! Du får mej att gå och byta almanackstavlan varje månad! Jag glömmer ofta den!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör jag också, tänk att det kan vara så svårt :) Kram

      Radera
  2. Hos mig går bloggen också på halvfart. Men vem vill sitta inne franför datorn när det är Sommar ute. På måndag börjar jobbet för mig igen.
    Kram!

    SvaraRadera