lördag 15 februari 2014

Femtio Nyanser Av Frihet

Då har jag läst den tredje och sista boken som E L James har skrivit om Ana och Christian. I den här boken har deras gemensamma liv verkligen fått fart, Ana har fått acceptera han rikedomar och ibland lite speciella livsstil medans han öppnar sig och verkligen försöker anpassa sig till det normala livet. Men lyckan mörkar när någon person vill dom illa och allt håller på att gå väldigt tokigt, samtidigt händer det andra "små" saker som verkligen ställer allt på sin spetts.
Jag tycker att boken är riktigt bra och det var kul att läsa hur allting slutar, om det skulle komma en till bok av James skulle jag läsa den också.

Boken får nästan 4,5:a av 5 möjliga.

Nu ligger senaste Kepplar och skriker på att jag måste läsa. Började igår och hjälp vad bra den verkar.

4 kommentarer:

  1. Jag har alla tre böckerna hemma men har nog bara kommit några kapitel in i första boken. Jag var inne i en ickemotiverad period för att läsa och sedan har jag inte kommit för mig att påbörja den igen. Men det kommer! Det är många som säger de är bra när man kommit en liten bit in i boken.
    Ha en fin lördagkväll

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kepplers sista verkar precis hur bra som helst och redan spännande efter bara några sidor, den kommer nog att läsas fort :) Kram Karin

      Radera
  2. Spännande boktips. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Aj, aj, aj. Jag började läsa i den första men jag förstod ingenting så jag hivade faktiskt iväg boken. Men nu har jag hört av så många att det är läsvärda böcker. Jag får väl se filmen/filmerna när dom kommer i stället för jag har läst att dom håller på att filmas.
    Agneta kram

    SvaraRadera