söndag 18 augusti 2013

Fotoutmaning - Skuggor På P18


Då var det söndag och dags för en ny fotoutmaning i Vänner emellan, den här gången är det skuggor som gäller. Och vad passar bättre än några bilder från en morgonpromenad på P18, där har det har fotats fotoutmaningar innan :)


Var också tvungen att ge mig in i datorn och letar, för någonstans visste jag att denna tulpan fanns, så den fick också vara med idag. Vill ni titta på flera fina skuggiga bilder klicka in hos Edith & Jag. Ha en härlig söndag och hoppas inte den kommer i skugga :)

8 kommentarer:

  1. Fina skuggor. Tulpanen är jättefin. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Härliga skuggbilder och så vacker tulpanen är. Kram

    SvaraRadera
  3. Det var nog så där jag hade tänkt mig att min skuggbild skulle vara, ljuset som lyser in mellan trädens skuggor, men har man inga skogsvägar så får det bli en pelargon!
    Fina bilder som får mig att längta efter en skogspromenad!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Fina skogsbilder i skugga!
    Kram Arja

    SvaraRadera
  5. Så spännande och härligt, den översta skogsbilden var underbar!
    <3 Jennie

    SvaraRadera
  6. Vilka fina skuggor du har fotograferat! Jag hade ju tänkt mig en skogsbild men det blev inte så den här gången.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Så fin skogsväg! och vackra skuggor såklart :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera