fredag 3 januari 2014

Hurra Hurra Födelsedag :)

Idag säger jag GRATTIS här på bloggen till bästa bästa F och hissar flaggan. Ja nu är det ju inte min egen flaggstång eller flagga men jag har visst väldigt dåligt med just flaggbilder i min databas :) Har vad jag vet och kommer ihåg bara två stycken. Den här soliga från februari  2012 som jag fotade när prinsessan Estelle föddes och hade på bloggen den dagen. Den andra flaggbilden kan jag inte hitta men den är inte mycket bättra :) det får bli lite blommor istället.

3 kommentarer:

  1. ja va bra med flagga! Det hade jag ingen till min blogg idag för min dotter fyller år idag! Hoppas du får en fiin helg ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad fina blommor!
    /VBK

    SvaraRadera
  3. Så goda dina gifflar ser ut. Grattis till F! Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera