tisdag 25 september 2012

Tomtedags Eller?

Vad har hänt? Tomteluvan skymtar till höger på bloggen bland mina mest klickade grejer. Tomten med sitt runda snöbollsansikte hittade jag på förra julen och här är mitt mönster. Det måste ju betyda att några ute i bloggvärlden har börjat att fundera på att virka tomtar.  Känns tidigt men jag har ju åt andra sidan redan börjat att fundera lite på den adventskalendern jag ska ha här på bloggen i december.

En blogg jag brukar besöka är Fyra årstider - mitt liv på landet och idag var det än tävling där för att fira att bloggen haft 2,5 miljoner besöker på sina fyra år. Otroligt många men det är en jättefin blogg tycker jag. 
Dagens steg: 10815 (promenad till affären, handlade grejer till en ny maträtt som ska lagas på torsdag)

2 kommentarer:

  1. hihi ja det gäller att vara ute i tid vetu... ;-D tomtar har jag inte virkat några ännu.. men en rackarns massa snöstjärnor har det blivigt... mysigt att pyssla med sådant nu... så det är klart till Jul sen! ,-D

    SvaraRadera
  2. Hejsan! kom precis på att det är spöken, häxor och pumpor innan :) Karin

    SvaraRadera